emmaaaaalife

Direktlänk till inlägg 15 september 2013

Dagen!

Av Emma Karlsson - 15 september 2013 20:13

Heeej!

Jag har varit med min kusin idag...Vi sov över o vi vaknade kl 9.30 och vi åt frukost fixade oss hoppade,kollade på tv spelade nått as kul spel ..Sen åt vi: Plättor o köttbollar och makaroner (Savade särket fel) sen åkte vi hem till mig och vi kollade på yutube kollade på film och massor annat på darton senåkte han hem o då kollade jag o mamma på student festen o det är en film då) Senduchade jag o nu ska hea familjen kolla på tv vet nt vilket pogram men något och äta mango o andra frukter så japp har det bäst :* 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Karlsson - 30 september 2013 16:35

Hund/Katt  Godis/Glass Shoppa/gå runt & kolla                                                         H&M/Kappahl Gympa/Fotboll Trummor/Gitarr Natt/Dag Se på bilder/Fota Mobil/Dator Hollister/Abercrombie Amercrombie jeans/Holliste...

Av Emma Karlsson - 29 september 2013 16:38

Av Emma Karlsson - 24 september 2013 18:32


Jag gick till tandläkare och drog ut en tand och kollade mina tänder...Efter det gick jag till skolan (Kom ej ihåg vilka ämnen vi hade på morgonen) Men kl 10 typ gick vi och tg spruta mot MPR den kndes inget så det var bra!.. Sen hade vi mat..Och de ...

Av Emma Karlsson - 21 september 2013 08:29


Hej! Jag har nt bloggat så mkt denna veckan för jag har haft massor läxor o sånt...Men nu är det helg o då ska jag uppdatera oftare o nästa veck tror jag jag också kan.. Jag har nyss vaknat o jag o min kompis kollar på darton o vi ska snart fixa oss....

Av Emma Karlsson - 16 september 2013 14:50

Klicka här för att komma till Julias blogg hon har en jätte fin blogg som handla om hennes vardag och så ta hon super fina bilder (:  < -----En bild från hennes header<3 ...

översätt

Presentation


Jag är en tjej född år 2001 Med namnet Emma:) Jag gillar att ta foto,vara med kompisar och massor annat(:

Kontakta mig

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards